till den kära anonyma

Anonym om löshoppningen:
Som ja har fattat d efter att läst dina inlägg så har ni inte kommit runt en bana på tävling? Varför då tvinga upp hästen i höjd bara för du tycker d e fjuttigt o hoppa 60? Ska man inte ta sig runt 0a på en bana innan man går upp i höjd?

svara: svarar aldrig på anonyma kommentarer annars , men denna tycker jag ska ha ett svar då det säkert är fler som undrar , han har inga problem med höjderna ,sakerna är att koncentrerar sig mer på mig och hinderna om han får "anstränga" sig lite ist för att kolla på läktaren. och ci har inte nollat för att jag har gjort volter och han har stannar på vattenmatta samt vita plank :)

och sen tror jag inte världen går under för han hoppar 70 cm ist för 60;)
 och när jag säger att det är fjuttiga hinder så menar jag allt under 90-100 och 60-70 cm..hmm nja inte så värst stor skillnad ? så nästa gång du ska kommentare anonymt så kan du tänka efter lite ist för att få det och låta som att jag går i från 60 cm till 130:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0