Sur polle & en bildbomb

Var som sagt på min gamla ridaskola och lånade deras paddock, men vet inte vad det var med min prins idag...
Han sparkade i transporten och var storrig  och när jag red var han spänd men det är ingen fara det var halv dtorm ovh många hästar överallt :)

Han var hård i vänster sida och trippig i traven och slappnade inte riktigt av vet inte om jag gjorde något anorlunda i min ridning idag , vem vet , men alla får ha dåliga dagar ibland och så underbar han varit på sistonde så är det inte mer än rätt!

Jag la fram två bommar vi skulle byta galopp över haha men jag vet inte var varken han eller jag gjorde haha .

men kom även på att min lilla prins har inte haft vilodag på jätte länge :( så i morgon blir det vilodag och onsdag blir det antingen uteritt eller grammantrimm i paddocken , får se vad vädert tillåter.

På torsdag blir det hoppträning i grupp och det är som sagt första gruppträningen för Curre så tänker säga till tränaren att jag inte vill ha för svåra övningar och mest köra basic så han kan bli varm i kläderna först , men har tränat för henne innan och hon brukar köra små tester första gången så det ska bli jätte kul, längtar !

En barndomsvän är i det stallet och hon knäppte några nya foton till bloggen!

















som ni ser har jag finaste krigarminen på ALLA bilder , äsch man kan inte vara snygg alltid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0