Söndrig stövlar och tjurig häst och Telenor ...

Ganska dålig dag idag !
Curre var duktig men är inte nöjd med mig själv idag menmen...
Och över det gick mina stövlar i sönder och sen ringer mamma och säger att jag har fått brev ifrån inkasso?!? Wtf liksom ... Ja då har Telenor kluddat som vanligt ... Hade ringt och snackat med dom för ett tag sen och då sa en tjej där att jag inte skulle betala den räkningen som kom för dom hade kluddat innan ... Så det gjorde jag inte och då skickade dom möget till inkasso nu...men nu är det löst ... Idoter!
Så nu stressar vi till Hööks för att byta stövlarna !/Daniella


Kommentarer
Postat av: linda

Det gick ju bra tillslut eller hur? Ta med dig det som gick bra istället för att grubbla över det som gick mindre bra!

2012-03-29 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0