Impulsbesök till skogen!

Daniella & jag tyckte det var dags att göra nått nytt spännande, så min mamma var snäll nog att köra med oss till skogen i Gabeljung idag när jag kom hem! :)
Fantastiskt väder! Varm vind, solen sken, 18+ ute. MYSIGT på hög nivå!

Blev först en låång skrittrunda, sen kom vi ut på en av dom större vägarna inne i skogen, där vi travade & galopperade! Hästarna var så glada & tycke det var väldigt skoj med ny miljö!
Här är bilder & Videor från dagens skoj! :)

Iväg på skrittrunda som uppvärmning!


Glad Daniella på G!
In i skogen!


Myyysigt!


Vi stötte även på förhinder på vägen! Gulligt då att lilla Travhästen Spirello tog sig över dom bättre (Dock fick jag lyfta vagnen över) än vad Hopphästen Curre gjorde :)


Och nu kommer några videor!

Daniella filmade en liten film!


Och sen filmat från vagnen:


Liten video på våran förhinder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0