Gårdagens hoppträning

Var som sagt på hoppträning igår och det gick toppen ? Han uppförde sig och stannade inte en ända gång så är jätte stolt !
Vi hoppade linjer , svårt att förklara men Der kommer video senare , jag valde att hålla mig på låga höjder då jag kände att han var ganska trött och hade träningsvärk så vi höll oss på 60-70 men vi möte våran värsta fiende, den parallella oxern i trekombination, hahha men vi tog oss över!
Nästa träning är om 2 veckor , men vet dock inte om jag ska dit den gången , ska iväg på löshoppning med honom på lördagen så får se!
På söndag är det tävling och som det känns nu så blir det nog våran sista 60 klass tror det blir 70 ngra gånger och sen upp till 80 och kravla runt på den höjden ett tag!
Jag har tyckt att min prins har varit lite slö på sistone så det blir till att lägga till ett kg havre om dagen i hans måltider , brukar få göra det när det blir mycket träning!
Idag blir det vanlig tömkörning och i morgon blir det ut och galoppera och känna på gas och broms!
Tar nog faktiskt och filmar tömkörningen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0