Mitt 2011 i bilder!

Mitt 2011 har varit ett toppenår! Mycket motgångar, men ännu fler framgångar! Här kommer mitt 2011 i bilder :)
Jag har tagit några otoliga vackra bilder under året! Denna är en favorit.
I början av året flyttade Daniella till stallet, och vi fattade direkt tycke för varran och blev bästa vänner! Vi var ute och busade med våra hästar (då hade jag manicken)
Jag har väntat, väntat & väntat! På spirello som på bilden hade 2½ månad kvar tills fölning!
Manicken passerade 1.50min gränsen på bilden i det loppet! Det kom en del glädjetårar!
Jag satt uppe i början av Juli 4 dygn i raken var natt i stallet hos Spirello och väntade, trodde hon skulle föla! Gick ut på morgonen och fotograferade
Bild på Spirello under de dagarna innan hon fölade
Vi åkte på Kryssning i Karibien, besökte Jamaica, Haiti, Mexico & Usa
När vi var på kryssning passade Spirello på att föla! Och när vi kom hem var där en underbar liten Jim Beam!
Daniella, jag & Eddie har åkt på så många ställen hela sommaren! Bla till Öland 2 gånger!
& till Svaneholms slott antal gånger!
Jag vann en stor fototävling som Bingo Rimér valde ut vinnaren i, vilket blev jag!
Men det som gjort mitt 2011 fantastiskt är mina fina vänner Daniella & Eddie, så mycket vi hittat på! Så många ställen vi varit på! Fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: matilda :)

fina bilder!

2012-01-04 @ 20:35:43
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0