Igångsättning!

Var idag ute och körde Spirran för andra gången sedan hon kom hem! Häromdan var jag och Daniella ute och skrittade med hästarna, men idag travade vi en liten runda med små skritt pauser.
Hon var så himla pigg och ville verkligen springa på vilket gjorde mig väldigt glad!

Har testat nytt bett på henne som hon verkade trivas på, hon kan bli väldigt stark utan att hon nog själv tänker på det, då har jag helbre ett annat bett än det snällaste och behöver sitta och hålla/ta hårt. Bettet vi använder nu (tillfälligt tills hon är igång och inte så speedad) är ett rakt gummiklätt babypelham :) Fungerar super!

För ett tag sen köpte jag ett par väldigt snygga benskydd, bruna med cremefärgat teddyfoder på Landäng "protecter" hette dom typ. Dom fanns bara i storlek M, så köpte dom för att testa, Spirran var så fin i dom! Men förståss var dom typ 3-4 cm för stora. Tusan! Jag blev ledsen, så jag letade upp såna på internet i storlek S och beställde :) Dom jag hade bytade jag mot ett pas Eskadron med fårskinn som Daniella hade. 

Dom som jag bytade med Daniella


Och dom som inte passade/som jag beställt nya av (dom bruna)


För i övrigt har jagköpt ett sett med läderbenskydd som jag kom över väldigt billigt! Dom är framme och ska förmodligen hämta ut dom imorgon :) Här är dom


Kommentarer
Postat av: skimmelligan - en hästblogg

åh, helt kär i eran blogg!

va tycker du om våran? :)

2012-02-01 @ 08:08:14
URL: http://skimmelligan.blogg.se/
Postat av: Erika Anderssson

Vad kul att du gillar den! :)

Eran blogg var också fin! Bra färgval!

2012-02-01 @ 13:47:52
URL: http://erikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0