Lite nya saker

Tänkte göra ett 2011 i bilder , men av ngn anledning har alla mina bilder försvunnit..
så skriver lite allmänt ist .

Har börjat rida Curre på hackamore och han är riktigt fin på det , då Curre har lite problem med sina tänder som ska fixas/opereras så därför tkr jag att han kan få vara lite utan bett i bland , dock är det ínget bett jag tänker hoppa med då han kan ta såna jävla skutt ibland och jag är rädd för att dra då och skada hans nosrygg .
ja det har inte hänt så mycket..hade en väldigt sjuk nyår men inget som är hästrelaterat..
Erika har varit med mig i stallet en del och fottat och lite annat mys, igår red hon brunte så jobbade vi dom i paddocken.
Kan även tillägga att jag saknar att träna / tävla just nu ...men snart är det dags igen !
nu ska jag fortsätta laga mat och lista ut vad man kan skriva inlägg om, kom gärna med tips eller frågor så svarar jag på det eller ngt annat.

Ohh kom på vad jag ska skriva ett inlägg om ...horsemanship människor ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0