30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka!

26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
Kör alla dom sista nu! Varit så segt med bloggen, känns inte som att det finns så mycket att skriva om då jag bara går och väntar att ta hem spirello..'
26. Hur mina vänner beskriver mig
Ja, ganska svårt för mig att säga, men antar att dom beskriver mig som en person som typ alltid skrattar!
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
Absolut ingen aning, jag vill att det kommer som de kommer, inga planer :)
28. Någon som älskar dig
Daniella :)
29. Någon jag skulle riskera livet för
Daniella, Felicia & min fina Spirello <3
30. Mitt mål med ridning (Travet)
Guldstoet & SM! (Sveriges 12 bästa ston i ett lopp & Svenskt Mästerskap)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0