vintervila

Även bloggen har haft vintervila(?)

Har inte skrivit något alls på sistodnde faktiskt .... Curre är igång nu och ska iväg på en pay N jump nästa helg (om vädert tillåter ) ska ta en 60 klass igen ist för 70, känns bättre för Curres självförtroende att få komma in på en bana med putte hinder som han bara kan gå över !

Har varit i ridhuset ett par gånger med honom och ridit igenom honom då jag typ bara kan skritta i våran paddock och han har varit lika fin varje gång , ända är att när han inte blir riden ordentligt varje dag så börjar han kicka i galoppen, men med lite hjälp ifrån mamski så gick han helt underbart igen !
Nu sist jag var i ridhuset så tog jag fram ett litet hinder (70cm) och skuttade över det på volt och där var INGEN tvekan på det , och det känns så skönt när han hoppar med glädje och inte för att vara snäll !
Mamma ska följa med mig in på banan och hjälpa till då jag väldigt gärna bara åker häst inne på banan och då blir det att han stannar på alla hinderna , så nu siktar vi på en felfri runda och kunna stiga i klasserna hela tiden , men det tror jag faktiskt inte är några problem så länge jag RIDER och inte åker !

ja vad kan man mer skriva ... Kan ju framför allt säga TACK till alla fina kommentarer!
jag lovar att jag ska blir bättre på att skriva !

image description


Kommentarer
Postat av: SofiRN

Vilka snyggingar! :D

Värsta Hööks Modellerna ;)

kram

2012-02-21 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0