underbara häst

Min häst slutar aldrig att förvåna mig...han är sååå fin ,alltså aldrig trodde jag att en häst skulle kunna förändras så snabbt och så bra ! Han har blivit sten säker på hinder och han är 90 % säker i formen i alla tempon , och när folk läser dettas tänker dom jaja så som alla hopphästar ska vara , men då¨skulle ni sett honom för ca 1,5 månad sen , det var en ständig kamp att få honom att samla sig.

Idag upptäckte jag att jag har sålt ALLA mina märkes schabrak samt alla snygga schabrak , vad ska jag nu ha på tävlingarna ?! thihih ännu en anledning till att köpa snygga schabrak , det är nämligen såhär att jag tröttnar på schabrak väldigt snabbt och vill kunna byta så ofta som möjligt !

Hur ofta bytar/köper ni schabrak?




Kommentarer
Postat av: trydeeeeeeeeeeeee

fan man blir helt sugen på MC när man ser hästen ^^

2012-02-29 @ 22:55:40
Postat av: Erika Anderssson

Hahaha hampus, du är så söt, jag blir med lite sugen själv :) Där är fina fileér på honom, min egna är ju bara skinn & ben, så vad sar du, kom hit så har vi BBQ? :)

2012-02-29 @ 23:23:27
URL: http://erikaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!! kolla gärna in min http://turai.blogg.se/ ;)

2012-03-02 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0