Snö

Blev ingen ridning idag , nu när snön smälter så sätter det sig om cement under fossingarna på dom!
I morgon var det tänkt att jag skulle skritta till ridhuset men tack vare denna jävla snön så går inte det , så vi får lasta och köra upp dom!
Tänkte köra mycket reglerande övningar i morgon , så som hoppa volt och hoppa åtta och mycket cavaletti... Får ju se hur mycket folk där är som ska rida , då det är ett dressyr stall och jag är utomstående så vill jag inte vara för mycket i vägen så då får det bli små kryss isf ! Han klarar sig utan hoppning fram till söndag!
Nu ska jag åka och fodra hästarna och sen åka pulka bakom Eddies bil med Erika hahah det är okej att va töntig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0