Dagen

Kom precis hem ifrån stallet !
Har varit i ridhuset och skulle hoppa ju men där var massor med folk och hästar inne så jag kände att det är bättre att skjuta upp hoppning till fredag ,ska med hon som har ridhuset om när på fredag där är minst folk så jag kan bygga en liten bana !:)
Så som sagt blev det markarbete idag , han var väldigt fin som vanligt ända var att han hade lite träningsvärk Sen i söndags , ja och sen så kluddade båda hästarna ned transporten men. Efter ett tag så gick dom in !
Just det ...saker har börjar försvinna ifrån min och mammas sadelbox,först mammas nya träns och bett och nu så har mitt bruna acchen träns försvunnit som är värt ca 800... Känns ju kul när saker börjar försvinna , tror dock inte det är ngn hästägare i stallet ...


Det är detta tränset som har försvunnit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0