Dagens

Var iväg med min prins på pay and jump idag , och han var så fin och lugn.
I 60 cm fick vi en rivning för jag plockade han för fort och ett stopp på vår kära kompis Mr vattenmatta!
I 70 cm var vi felfria och hade bra grund i det hela och vattenmattan var det ingen fara med !
Mellan klasserna var där en häst som kom lös så curre och jah fick leka Zorro mellan klasserna och galoppera efter lös häst som sprang mot vägen sån tur så vände den in på grusvägen till tävlingen igen och så fick tag i den tygel där !
Så efter den färden där så var min prins väldigt taggad haha!
Kan också meddela att curre har blivit hela underbar att lasta ! Går rakt in!:)
När vi kom hem så red jag brunte barbacka och hoppade honom , han var ovanligt mjuk , så mjuk har han inte varit på år typ haha !
Kommer film på allihopa ikväll eller i morgon !
/Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0