30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka! & bilder på Jim/Spirran

5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och/eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
Uh, svårt, har sååå många bilder, har ju dock en som är DEN bästa bilden, har vunnit 5-6 fototävlingar med den och det är denna:
Sen har jag en del andra som jag verkligen gillar, tar dock bara med mina favorit häst bilder här, annars hade det bliviti många ;)
Men här är två kollage med bilder :)


För i övrigt så har jag varit i Ugglarp idag, tog några nya bilder på Jim & Spirello.
Jim nalle
Butter Jim med snea ben?! Haha man måste älska nallen :)
Lite del av ena hagen i Ugglarp
Spirello
Sa någon päls?
Jim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0