Bloggtorka

Har inte bloggat ordentligt på ngra dagar har haft fullt upp och varit trött.
 men nu tänkte jag köra alla frågor jag har missat på 30days och slänga in bilder !

kommer video , men videofyme dampar.


15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och/eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning


Hästar är mitt liv , är uppväxt med hästar så vad som gör mig lycklig med det är nog allt , hade en sommar som jag inte hade ngn häst sådär spec, och då var jag glad bara jag fick mocka haha .
Men jag tror det är spänningen med att ha kontroll över ett sånt stort djur och hur mycket en häst litar på dig och gör vad som du begär av dne (ibland) sen så är tävling och träning inte allt för mig , jag tycker det är lika mysigt att leka barbacka i snön som att tävla och träna , klart mitt mål i livet med hästar är att tävla , men där i mellan vill jag gärna mysa.
En snäll häst kan bygga upp vem som helst självförtroende .


Curre kan göra mig glad en ledsen dag då han har en väldigt bitchig personlighet så man bara kan skratta åt honom, som härromdagen så gick jag förbi honom i gången mot matboxen och ojoj vad han spännde mulen och gav mig bambiögon, sen gick jag förbi honom igen UTAN morötter och då högg han i luften efter mig haha hästar ska ha personlighet och inte vara några maskiner .


16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och/eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning


Samarbete och tillit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0