30days

19:en bild på din bästavän

Erika är min alls bästavän för att hon stöttar mig i alla lägen , blir jag förbannad så är hon den som lugnar mig , är jag ledsen är hon de. Som är vid min sida och torkar tårarna , går jag skrattanfall är hon den som står bredvid mig och mobbar mitt skratt !
Men andra ord är hon allt som en bästavän ska vara !
Och en sak till som gör att vi är så bra vänner är för att vi är väldigt lika , som
Erika sa har det både för och nackdelar , då vi båda är extremt envisa !
Sen att vi har häst i samma stall är pricken över i:et!
Erika o jag lärde känna varandra i februari fast att vi har träffats på massa andra ställen innan men dock har vi umgåtts med olika "grupper"!Men sån tur är träffades vi i stallet utanför alla grupperingar och insåg hur bra vi är tillsammans!
Min älskade och Vackra Erika Andersson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0