30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka!

15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och/eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
ja varför? Nu skriver jag om varför då Spirello får mig att må bra..
-Var gång jag kommer till henne skiner hon upp, hon gnäggar och möter mig alltid.
-Om man någon gång skulle vara arg när jag kommer till stallet kollar hon på mig lugnande, och jag är inte arg mer.
-Hon är förlåtade, klantar jag till mig finns hon fortfarande kvar och det glöms snabbt
-Hon litar på mig till 100 och kommer alltid vara trogen till mig
-Jag behöver aldrig ifrågasätta ifall hon kommer finnas kvar för mig - det är en självklarighet
-Jag VET att det enda som kommer skilja oss är om en av oss dör,
-Hon är det bästa jag vet, hon har fått mig att inse att Det BLIR bättre, frågan är inte om det blir, utan När...
-Hon har fått mig att inse -Att vänta är aldrig jobbigt tillsammans med någon du älskar, och om du vet att de lönar sig!
Jag kan skriva så mycket om min älskade häst/vän..

Hon är verkligen så mycket i mitt liv, min fina Spirello, tillsammans klarar vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0