30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka!

21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
Hade dels velat träffa mina tyska släktingar som tyvärr inte finns, hade varit spännande att kolla tillbax på min tyska del!
Men någon jag hade velat träffa i övrigt är fotografen Christiane Slawik! Otrolig hästfotograf som varit nästan över hela världen och fotograferat! Tänk att få resa runt med Christane & fotografera vackra hästar på fina platser, oh en dröm! Man kan sitta i evigheter och bara titta på alla vackra bilder!

Här är några av Christianes vackra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0