30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka!

19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
Daniella Toft
Hon är helt klart min bästa vän av många anledningar,
hon får mig att skratta, hon får mig att känna mig välkommen och visar verkligen att hon vill vara min vän. Hon ljuger inte om skitsaker utan är ärlig,  hon är lik mig - (vilket kan vara både till fördel & nackdel haha). Daniella valde att välkomna mig när jag hade mycket strul med annat och var rätt nere, hon gjorde mitt liv lätt och vi har alltid kul med våra galenskaper! Det finns så många småsaker som är speciellt med henne so jag verkligen älskar, t ex
så fort vi inte träffats på ett tag skriker hon EEIIIRIKA och springer och kramar mig, hur hon säger "aaaaah" innan hon skrattar, hur hon ointresserat skrattar aha när hon är upptagen med att läsa eller är trött, hade kunnat skriva så mycket!
Älskar min fina vän Daniella som ingen annan, det vi har kan ingen ersätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0