30 inlägg - tills spirran kommer tillbaka!

16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och/eller glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning
Bilden är tagen på Julafton 2007, när jag fick Spirello i Julklapp!
(om ni kommenterar och vill, kan jag skriva ett inlägg om hela överaskningen & när jag fick henne)



Kommentarer
Postat av: Caroline Svensson

Klart vi vill veta!! :D

2011-12-18 @ 18:05:49
URL: http://stablenysater.blogg.se/
Postat av: Corre

Guuud vad jag minns detta ögonblicket. Allt ifrån slutet av november när jag var på Stockholm Horse Show i Globen och köpte grimman till Spirre och när jag och mamma handlade sidenbandet till din mamma :). Och att jag var försenad till stallet på julafton så jag, Bea och Klant fick springa ut med hästarna så att du inte hann gå ner till "Bonnies" box utan att vi var där. Och den underbara spänningen när vi smög bakom dig o Carina och fick se din min och när tårarna rann på dina kinder av glädje <3

2011-12-21 @ 12:26:01
Postat av: Erika Anderssson

ja corre, det kommer vi alla minnas :) har aldrig varit så lycklig <3

2011-12-22 @ 21:16:01
URL: http://teamdala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0